Saturday, October 17, 2009

long time no see

好久好久没有开blog了,因为一直忘记password!到底我要几时才可以记得哦=.=
这个sem就快过完了,明年就进degree啦!做
大学生!!
当然,当时的功课可以跟selangan kaca比高,我这个懒人不能再懒下去了,要做国家栋梁(sot!)
这个sem 很多愉快的事情发生,也好多好多不愉快的事情发生,所以我被逼长大,学很多东西~但是,我现在很不爽不爽宿舍的law!!!超级不爽!不用我多说,很多人会支持我吧,我可以组“反宿舍集团”,去HEP申请集团准证…(想太多了吧)

最近过得算还不错,至少不会踏到狗大便…一切都顺利,爱情也蛮顺利的哦!哈哈!之前比较不稳啦,现在最重要是彼此要体谅对方,不要总是抓对方的错误,不然很快会出现裂痕。当然不能太迁就!!该骂时要照骂,哈哈~幸好他看不懂华语,我能尽量写,尽量发泄(前面不是才讲不要批评对方吗=.=)。不是我不要写英文啦,是我的英文文笔很烂,grammar mistake 肯定很多,也要看我的mood^^在这里要谢谢他买给我的衣服,以他这个吝啬鬼来说,那个衣服算“贵重”了。但是为什么他总是买那么小件的衣服给我!!我的波很小meh?简直是童装吧!哈哈~但是还是很开心啦,他要破产了还买东西给我..我没有逼他哦!一点点可能吧,嘿嘿。我祈求上天,千万不要让他明白这段话,如果荧幕前的你被叫来翻译,请你知道怎样做人哦,不然我就灭人..

这段话是给他看的,闲人勿看(挖你眼睛哦):Mike, sorry ah,I write in Chinese coz u know la,my English soo suck..if got time I translate la k..haha..but I rugi o,u create a blog also la!! but next time I try write in english la..mayb after 2 or 3 yrs like tat,hoho~don b shy la if u saw tis,haha(I know u wont,so tebal d face~)..k la,tats it,don write too much,later ppl vomit..bye~

很想家哦,还有一个多月才能回去~很想妈妈煮的东西,想干捞面、laksa….想跟阿爸去钓虾,想跟朋友打羽毛球~这些事在sabah都做不到。不可能我去maktab水沟钓水蛇;打羽毛球时,风又要跟我作对,打空气啊@#¥%&*+?!
我还是对blog还不是很熟悉,所以请大家多多指教!今天到此为此,不然我会爆太多秘密,掰掰~

3 comments:

  1. Girl, at first i m happy to see u written here tht both of u are ok.. but suddenly, i received news from u tht both of u seems r not ok rite now.. hmm.. anyway... be tough. Do wad u think is right is worth for u! Decision is on ur hand.. u shud know how to see from every angle and aspect! All the best girl!

    ReplyDelete
  2. i really need u bside me here,showing d rite way..
    thx 4 supporting me a lot n a lot,thx 4 concerning,
    u really can make me think wider,not tat lonely anymore,haha..

    ReplyDelete
  3. Juang, i can advice u in the correct way.. or maybe i m wrong.. but when i face the same problem, i did the same thing as wad i told u just now, my conclusion is END, but i hope it wont and never happen to u! i dun wish u to be sad.. i m pity of u too. I can feel exactly how u feel n0w. Frens are so much important when we r down. U r the only 1 who can comfort me when i m down i hope tht i m too for u! Do wad u think is right, k? anything just throw out to me! Love u, my dear!

    ReplyDelete